Szkolenia marketingowe podczas EuroGastro 2013

Newsy

Szkolenia marketingowe podczas EuroGastro 2013

14 lutego 2013

Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.  

Precyzyjne określenie celów marketingowych, rola spójnego wizerunku oraz dobrze zaplanowane działania promocyjne, które pomogą wyróżnić ofertę restauracji na tle konkurencji, to elementy decydujące o sukcesie lokalu. Targi EuroGastro, które odbędą się 20-22 marca br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c, to dobra okazja do zdobycia bądź uporządkowania tej wiedzy.

Szkolenia odbędą się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub on-line na www.eurogastro.com.pl/rejestracja.