Szczyt liderów HoReCa  w Pradze

Wydarzenia

Szczyt liderów HoReCa w Pradze

28 sierpnia 2017

28-29 listopada czołowi managerowie branży HoReCa spotkają się w Pradze na szczycie Liderów Horeca.

Szczyt liderów HoReCa to jedyne takie wydarzenie w Europie Środkowej, które zgromadzi najbardziej wpływowe postacie rynku gastronomii. Od właścicieli i operatorów restauracji i hoteli, po przez inwestorów, najwyższej rangi profesjonalistów po prezesów największych firm dostawczych. Szczyt jest jedyną w swoim rodzaju platformą umożliwiającą poznanie nowinek rynkowych, trendów, i strategii biznesowych, które są kluczem do sukcesu.

W trakcie spotkania swoje prelekcje wygłoszą uznani w branży profesjonaliści, jednym z najważniejszych gości będzie Martin B. Jones, wice Prezes, Food & Beverage – Luxury Brands, Accor Hotels, a wśród prelegentów znajdą się także: Adam Mularuk – Prezes Starbucks/AmRest na Europę Centralną, Christian De Barrin – Prezes Hotrec, Klaus Pilz – Dyrektor sieci Vienna House, Philip Mahoney z sieci Carlson Rezidor.

Program spotkania będzie skupiał się na aktualnych trendach i problemach z którymi boryka się branża, takimi jak redukcja odpadów żywnościowych lub jak stworzyć efektywny projekt restauracji. Tematy prelekcji i paneli obejmują takie zagadnienia jak: „Restauracja przyszłości”, „Rewolucja technologiczna w branży HoReCa”, „Wszyscy jesteśmy Szefami Kuchni – o przełamywaniu stereotypów i równouprawnieniu w kuchni”.

– Przygotowujemy kolejne duże spotkanie w Pradze, na którym przedstawimy zgromadzonym gościom efektywne strategie dla ich biznesów. International Business Council Group (organizator) z dumą wspiera czołowe organizacje HoReCa, nie tylko w aspekcie biznesowym, ale także edukacyjnym – mówi Elena Jassim, Prezes International Business Council Group.

Wśród partnerów wydarzenia znajdują się Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Czech, Słowackie Zrzeszenie Hoteli I Restauracji, Rosyjskie Zrzeszenie Restauracji i Hoteli, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Poradnik Restauratora jest patronem medialnym.