Według najnowszych badań mycie rąk sprawia, że ludzie są szczęśliwsi i zdrowsi. 45% osób czuje się bardziej komfortowo ściskając czyjąś dłoń, gdy wie, że została ona umyta. 47% ankietowanych deklaruje, że wróci do danej restauracji jeśli będą pewni, że jej pracownicy przestrzegają zasad higieny w tym procedury mycia rąk. 60% pracowników w biurach typu open-space obawia się o poziom higieny w pracy. 20% infekcji dróg oddechowych (np. przeziębień) można uniknąć poprzez mycie rąk. Przytoczone dane wskazują, że prawidłowa higiena dłoni ma kluczowe znaczenie w każdej branży oraz dla wielu aspektów naszego życia.
Marce Tork, jako wiodącej na świecie marce produktów higienicznych zależy na zdrowiu i higienie pracowników oraz pracodawców. Tork wierzy w połączenie najlepszej jakości produktów higienicznych, specjalistycznej wiedzy i niezawodnych narzędzi wspierających. Dzięki kompetentnemu zespołowi, odpowiednim narzędziom oraz innowacyjnym pomysłom, marka pomaga swoim klientom podwyższać standardy higieny w budynkach komercyjnych oraz użytku publicznego na całym świecie. Produkty Tork promują ideę czystych rąk dla wszystkich. 78% ręczników do dozowników Tork Elevation jest pakowanych w opakowania Easy Handling, a wszystkie dozowniki do mydła Tork posiadają certyfikat “Łatwy w obsłudze”, co sprawia, że są one proste w użytkowaniu nawet przez osoby, mające mniejszą sprawność i siłę w rękach.
Z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk Tork zachęca to przeprowadzenia testu pozwalającego sprawdzić czystość naszych dłoni. Marka przygotowała także instruktażową infografikę na temat znaczenia mycia rąk, która w obrazowy sposób pomaga przybliżyć temat właściwej higieny rak klientom, pracownikom i osobom w naszym najbliższym otoczeniu.