W Światowy Dzień Kawy (29 września) Bolt postanowił sprawdzić jakie zwyczaje w konsumpcji kawy mają użytkownicy platform Bolt Food. Okazuje się, że najpopularniejszym typem zamawianej gotowej kawy jest latte, a jeśli chodzi o wybór typu to wśród użytkowników Bolt Market zdecydowanie przeważają kawy, będące miksem arabiki i robusty.
Z okazji Światowego Dnia Kawy, Bolt Food – platforma do zamawiania jedzenia z restauracji oraz Bolt Market, czyli platforma do zamawiania zakupów spożywczych z szybką dostawą, postanowiły sprawdzić, jakie są zwyczaje ich użytkowników, jeśli chodzi o konsumpcję i zakup kawy.
Użytkownicy Bolt Food kawę zamawiają rano i często wybierają do niej śniadania na słono. Z obserwacji firmy wynika, że największą popularnością cieszył się zestaw z kanapką, tartą lub croissantem a do tego kawa. A jeśli kawa, to najczęściej wybierana była kawa latte. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się kawa cappuccino i americana.
Kawa jest popularnym elementem w zamówieniach na Bolt Food – tylko w ostatnim roku, znalazła się w zamówieniach na naszej platformie blisko 300 tys. razy! Samą kawę nasi użytkownicy wyszukiwali aż 13 tys. razy. Te dane tylko potwierdzają zainteresowanie ofertą porannego posiłku na naszej platformie i dlatego cieszy nas, że dołączyły do nas tak świetne marki jak Costa Coffee, Green Caffè Nero czy Starbucks. Będziemy oczywiście dalej rozwijać i ulepszać tę ofertę, aby zaspokoić największych smakoszy – komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt w Polsce.