Tworzenie pozytywnych więzi z lokalną społecznością jest niezwykle ważne dla branży hotelarskiej, a w okresie świątecznym nabiera szczególnego znaczenia. Załogi polskich hoteli zrzeszonych w Louvre Hotels Group tradycyjnie koncentrują swoje bożonarodzeniowe zaangażowanie na włączaniu się w akcje o wymiarze charytatywnym.
W tym roku z okazji Mikołajek zespół Campanile Bydgoszcz odwiedził dzieci oraz młodzież z Mieszkania Usamodzielnienia przy ulicy Bora Komorowskiego 22. Jest to miejsce, gdzie osoby nieletnie bez rodziców mogą nauczyć się dorosłego życia, często pod okiem innych wychowanków. Hotelarze z bydgoskiego Campanile włączyli się w zbiórkę na rzecz podopiecznych, obejmującą artykuły potrzebne do codziennego życia, w tym chemię gospodarczą, suche produkty do jedzenia, ubrania oraz zabawki.
Z kolei Campanile Lublin wspiera młodych pacjentów Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublinie. Załoga przygotowuje paczki z artykułami plastycznymi oraz innymi materiałami, które będą cennym wsparciem terapeutycznym dla dzieci i młodzieży.
Załoga Campanile Kraków przygotowała ekologiczne ozdoby świąteczne, dzięki którym świąteczny wystrój hotelu jest również symbolem troski o naszą planetę. Hotel zorganizował również konkurs plastyczny dla uczniów szkoły podstawowej. Zwycięskie prace zaprezentowano 10 grudnia podczas wernisażu na terenie obiektu.
Pracownicy krakowskiego Metropolo by Golden Tulip odwiedzili Ośrodek Adopcyjny Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt, by przekazać jego podopiecznym koce, pościele, jedzenie oraz zabawki.
Lokalne schronisko dla zwierząt wsparła również załoga Campanile Katowice. Poza tym hotel zorganizował integrację z najmłodszymi członkami lokalnej społeczności w postaci warsztatów pieczenia pierników.
Campanile Poznań zorganizował prezenty dla miejscowego domu dziecka, a warszawski kompleks Louvre Hotels Group wraz z biurem regionalnym wsparli podopiecznych Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Załoga Campanile Łódź przygotowała paczkę miłości dla dzieci pozostających pod opieką Fundacji Gajusz.
– W tym wyjątkowym okresie chcemy dzielić się radością i wsparciem z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Wierzymy, że nasze inicjatywy będą miały pozytywny wpływ na życie wielu osób i zainspirują też innych do wspólnego działania – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.