Sieć SUBWAY® zaczęła współpracować z piosenkarką Ewą Farną, która zdobyła popularność w Polsce i w Czechach. Współpraca między wokalistką a marką sprzedającą słynne sandwicze w 98 krajach świata rozpoczęła się w październiku i potrwa do końca roku. Ewa Farna wesprze sieć SUBWAY® nie tylko w Polsce, ale też w Czechach.
“Ewa Farna będzie się pojawiała w naturalnej wielkości na stojakach przy większości restauracji sieci SUBWAY® w Polsce i Czechach. Kampania ma wspierać sandwicz dnia, czyli specjalną ofertę dnia z sandwiczem po korzystnej cenie. Tak, jak każdego dnia zmienia się nasz sandwicz w tym menu, tak będzie się zmieniała postać Ewy Farnej w kampanii. W Polsce kampania w placówkach zostanie poszerzona także o wsparcie PR,” opisał współpracę Martin Princ, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej SUBWAY® na Europę Środkową oraz Wschodnią.
Sieć SUBWAY® zdecydowała się na współpracę przede wszystkim dzięki cechom, które łączą ją z młodą wokalistką. “Ewa Farna z biegiem lat stopniowo przeistoczyła się z dziecka w prawdziwą młodą damę, która wie, czego chce i podąża za tym. To bardzo ściśle koresponduje z rozwojem i wartościami naszej marki. Rozpoznawalność i popularność Ewy w Polsce i Czechach była jednoznacznym plusem w trakcie nawiązywania wzajemnej współpracy,” podał Martin Princ.