Marka Subway wdraża globalnie nowy wystrój restauracji, kontynuując jednocześnie rozwój sieci w całym regionie. Pilotażowa restauracja z nowym wyglądem prowadzona jest już w Gdyni.
Jak wprowadzić innowacje w markę z ponad 50-letnią tradycją? Radykalnie. Taką drogę wybrał Subway, który jednocześnie całkowicie zmienił swoją identyfikację wizualną oraz wprowadził nowoczesny design restauracji. Koncept „Fresh Forward” funkcjonuje już w restauracji w Gdyni na stacji paliw Lukoil, do której wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.
Odważna identyfikacja wizualna połączona z innowacyjną aranżacją wnętrza ma zachęcić gości do częstszych odwiedzin w lokalu, a także przyciągnąć uwagę partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem franczyzy pod szyldem Subway. Za pomocą świeżego, odważnego designu, nowe projekty uchwycają kwintesencję marki. Restauracje Subway słyną z sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta. Suby, wrapy czy sałatki komponowane są z różnorodnych składników dostępnych w lokalu, wybieranych przez klienta zgodnie z jego życzeniem. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie.
W biegu po zdrowy styl życia
Uznanie Subway za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór naturalnie łączy się ze zdrowym stylem życia prowadzonym przez dzisiejszych wymagających konsumentów. Poza zachęcaniem ich do sięgania po m.in. świeże warzywa, marka podejmuje także różne aktywności promujące aktywność fizyczną. Jedną z nich jest 40. PZU Maraton Warszawski, który odbędzie się już 30 września, a którego Subway został Partnerem.
– Aktywny i zdrowy tryb życia świetnie wpisuje się w wartości, które reprezentujemy, dlatego z radością włączamy się w promocję takich wydarzeń, jak maraton. Jeszcze chętniej bierzemy w nich udział, zapraszając do wspólnego biegu zarówno współpracowników z biura w Pradze, jak i partnerów franczyzowych – wyjaśnia Kateřina Turková, Marketing manager w regionie CEE, która pobiegnie w maratonie.
Po wysiłku związanym z biegiem, marka zaprasza maratończyków do skorzystania z jej oferty w jednej z trzydziestu warszawskich restauracji Subway.
Historia marki Subway rozpoczęła się w 1965 roku w USA, a jej sukces oparty jest na modelu biznesowym Fredericka “Freda” DeLuca. Prosty, smaczny i niedrogi sandwich przygotowany na oczach klienta był podstawą prowadzenia każdej restauracji i punktem wyjścia do międzynarodowej ekspansji marki. Dziś Subway to więcej niż 43 000 restauracji w ponad 100 krajach. W 2011 roku marka stała się największą siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie pod względem liczby lokali. Każda restauracja Subway jest własnością i jest zarządzana przez partnera franczyzowego. Sieć w Polsce jest obecna od prawie 20 lat i liczy ponad 100 restauracji.