Wraz z inauguracją Centrum Handlowego przy Placu Unii, 12 października ruszy 28 punkt SUBWAY® w Warszawie. Popularnej w 102 krajach marki SUBWAY® nie może zabraknąć w miejscu, którego klientami będą zarówno miłośnicy zakupów, jak i ludzie biznesu.
Jednym z kluczowych czynników zapewniających naszym restauracjom skuteczny rozwój jest lokalizacja, która gwarantuje stały, wysoki przepływ osób, mówi Michał Dorszewski, Agent Rozwoju marki. Stąd obecność restauracji SUBWAY® w centrach handlowych czy coraz bardziej powszechnych centrach biurowych. Nowy obiekt przy Placu Unii łączy obie te funkcje.
Po raz pierwszy w Polsce restauracja SUBWAY® została zlokalizowana w obiekcie, który jest zarówno miejscem o wysokiej klasie architektonicznej, jak i spełnia wysokie normy ekologiczne.
Decydując się na współpracę z Centrum Handlowym Plac Unii byliśmy świadomi wysokich wymagań środowiskowych stawianych najemcom przez zarządcę obiektu. Nie wymagało to jednak od franczyzobiorcy marki żadnych dodatkowych działań czy nakładów finansowych. Standardy SUBWAY® zakładają bowiem przestrzeganie wysokich norm ekologicznych zarówno w kwestii wyposażenia lokalu, jak i jego prowadzenia, dodaje Michał Dorszewski. Dotyczy to każdego z ponad 40.000 lokali SUBWAY® działających na świecie.