Marka SUBWAY® otworzyła wiosenny sezon nowym subem Kurczak Barbecue. Propozycja zadowoli wszystkich smakoszy spragnionych nie tylko świeżych, dobrze doprawionych kawałków mięsa, ale też relaksującej atmosfery grillowania.
Sandwicz ze świeżymi warzywami i kurczakiem w oryginalnym sosie barbeque to nie tylko kolejny smaczek w menu, ale też dowód na to, że restauracje SUBWAY® cały czas pozytywnie zaskakują swoich klientów. Odżywczy sub ma z jednej strony dostarczyć energii do działania, z drugiej przywołać skojarzenia z radosnymi chwilami spędzonymi na powietrzu w towarzystwie znajomych.
Staramy się, aby nasze produkty i przygotowywane dla nich kampanie były spójne z tym, czym i w jaki sposób żyją nasi klienci. To oni dyktują kierunki rozwoju naszych restauracji, to oni wskazują nam swoje potrzeby – szczególnie te związane ze stylem życia, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki na Europę Środkowo-Wschodnią. My chcemy inspirować ich w zakresie wartościowego, niesztampowego odżywiania się i ciekawego spojrzenia na świat.
Swoją ofertę marka SUBWAY® kieruje do osób lubiących dynamiczny, radosny styl życia, który znajduje swoje odzwierciedlenie w ich wyborach dotyczących jedzenia. Kreacje z nowym subem Kurczak Barbeque będzie można zobaczyć równocześnie w Polsce, w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Gruzji. Dodatkowo miłośnicy selfie mogą sfotografować się na tle sielankowgo cardboardu, a fani video mogą obejrzeć na kanale YouTube marki spot dedykowany nowej kampanii.