Strauss Cafe Poland wdrożyła system Emigo. Tym samym firma dołączyła do grona 200 przedsiębiorstw z 10 państw, korzystających z rozwiązania autorstwa Sagra Technology. System zapewnia firmie kontrolę pracy handlowców i natychmiastowy dostęp do aktualnych danych oraz wiele innych funkcji podnoszących efektywność sprzedaży i działań marketingowych.
- Analizowaliśmy oferty kilku firm – liderów rozwiązań SFA na rynku polskim. O wyborze Emigo zadecydowała elastyczność rozwiązania, możliwości w zakresie jego rozwoju, a także stabilność partnera i gotowość do wsparcia nas w rozwiązywaniu ewentualnych problemów – mówi Adrian Kurlit, IT Manager w Strauss Cafe.
Dziś z systemu korzysta 80 pracowników terenowych oraz 20 osób w centrali.
- Istotną dodatkową wartością tego rozwiązania jest to, że pozwala ono na uporządkowanie struktury organizacyjnej i uprawnień poszczególnych pracowników, a także umożliwia im dwukierunkową komunikację – mówi Marek Rutkowski, Project Manager Sagra Technology. – Emigo zapewnia ergonomię środowiska pracy, a to przekłada się m.in. na skrócenie czasów wizyt handlowych i zwiększenie wydajności pracy przedstawicieli.
Dzięki Emigo regionalni kierownicy sprzedaży i centrala są na bieżąco zorientowani w wynikach pracy przedstawicieli handlowych. Ci z kolei pracują szybciej i efektywniej, a oprócz danych o zamówieniach mogą dostarczyć kierownikom szereg innych ważnych informacji o produktach własnych i konkurencji. Sklepy zyskują gwarancję szybkości dostarczenia zamówionych towarów, a konsument – pewność, że w danej placówce jego ulubiony produkt będzie zawsze dostępny.