Zbliża się koniec listopada, a wraz z nim kolejna odsłona #foodproject, która zwyczajowo trwa w Starym Browarze przez 10 dni i kończy się w ostatni weekend miesiąca. W dniach 18-27 listopada tematem kulinarnej akcji dedykowanej poszukiwaczom ciekawych smaków w dobrych cenach jest #pasta. Makarony znajdziemy w tych dniach w kilkunastu odsłonach i przedziałach cenowych 5, 10, 15 i 20 zł.
Bioway Mix (Pasaż +2)
do 5 zł: lasagne ze szpinakiem
China House (Atrium +2)
do 10 zł: chiński makaron zasmażany z warzywami 8 zł – dla studentów -20%
do 15 zł: kubełek chiński z makaronem i dowolnym sosem z kurczaka lub wieprzowiny 10,50 zł – dla studentów -20%
Express Marche (Atrium +2)
do 15 zł: codziennie inny makaron w menu 300g 10,50zł – dla studentów -20%
do 20 zł: codziennie inny makaron w menu 500g 17,50 zł – dla studentów -20%
LeTarg Bistro & Bar (Dziedziniec Sztuki)
do 10 zł: sałatka z makaronem fusilli
do 15 zł: makaron ze szpinakiem
do 20 zł: makaron z kurczakiem
Projekt Kuchnia (Dziedziniec Sztuki)
do 20 zł: domowy makaron, łosoś, kapary, oliwki, chilli, świeżo starta skórka z limonki
Weranda Lunch & Wine (Dziedziniec Sztuki)
do 20 zł: pełnoziarniste pappardelle z żółtym pomidorem, cukinią, grillowaną gruszką, ricottą salata (solona dojrzewająca ricotta) i prażonymi orzeszkami piniowymi
Także w tej odsłonie ambasadorem akcji jest blog MYTUJEMY, poznański przewodnik kulinarny, śledzony przez ponad 23 tys. osób na Instagramie i ponad 12 tys. na Facebooku.
Akcja #foodproject w ubiegłym roku została wyróżniona jedną z najbardziej prestiżowych nagród branży reklamy w Polsce, KTR. Za zwycięskie atuty projektu uznano wyrazistą i smakowitą stronę wizualną materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz świeże, nieszablonowe podejście do tematu. Projekty graficzne #foodproject przygotowuje Jacek Ambrożewski we współpracy ze studiem UVMW i marketingiem Starego Browaru.