Wraz z początkiem września br. rozpocznie się kampania nawiązująca do korzeni marki Starbucks oraz otwarcia sklepu Starbucks Coffee, Tea and Spices na Pike Place Market w Seattle w 1971 r. Przez dwa miesiące, w trakcie trwania kampanii będzie można bliżej poznać historię powstania firmy oraz reprezentowane przez nią wartości.
Oprócz tradycyjnego espresso oraz napojów kawowych na bazie espresso, a więc Latte, Cappuccino, Mocha czy Caramel Macchiato, przyrządzanych z ziaren posiadających certyfikat Fairtrade została przygotowana nowa oferta herbat liściastych Starbucks, które zastąpią dostępne do tej pory herbaty Tazo®. Natomiast kawą specjalną, oferowaną we wrześniu i październiku, jest Pike PlaceTM Roast, która powstała dla upamiętnienia otwarcia sklepu Starbucks na Pike Place Market w Seattle.
– Najbliższe dwa miesiące to wyjątkowy czas dla Starbucks, ponieważ to właśnie teraz w sposób szczególny powracamy do swoich korzeni. Chcemy, aby nasi klienci razem z nami mogli świętować 39. rocznicę obecności ich ulubionej marki kawowej na rynku. Z tej okazji proponujemy im wyjątkową kawę Pike PlaceTM Roast, a także specjalne kubki i tumblery z kolekcji Pike Place. Dodatkowo, dla naszych gości przygotowaliśmy również szeroką gamę kubków, tumblerów i zaparzaczy do herbaty z naszej jesiennej oferty promocyjnej oraz karty podarunkowe, za pomocą których będą oni mogli sprawić wspaniały prezent swoim bliskim. Zapraszamy więc wszystkich do odwiedzenia naszych kawiarni – dodała Agnieszka Kozłowska, Starbucks Brand Manager na region Europy Środkowo-Wschodniej.