Najbardziej znana sieć kawiarni na świecie podbija kolejny rynek, otwierając swoją pierwszą kawiarnię w Bratysławie. Będzie to 250 lokal Starbucks prowadzony przez AmRest, operatora odpowiedzialnego za rozwój sieci w Europie Środkowo-Wschodniej.
Już 31 maja br. fani marki Starbucks na Słowacji będą mogli cieszyć się z otwarcia długo wyczekiwanej, pierwszej kawiarni w tym kraju. Tym samym Słowacja dołączy do grupy krajów obsługiwanych przez spółkę AmRest. Polski operator od lat rozwija na rynku europejskim światowe marki w segmencie restauracji szybkiej obsługi oraz kawiarni, w tym m.in. amerykańską sieć kawiarni Starbucks.
Otwarcie w Bratysławie jest wydarzeniem jubileuszowym dla spółki AmRest, która tym samym otwiera już 250 kawiarnię. W ten sposób umacnia swoją pozycję lidera na rynku kawiarni w Europie Środkowo-Wschodniej. Po niedawnym przejęciu przez polskiego operatora rynku kawiarni w Niemczech, to następny krok w kierunku prowadzenia dalszej polityki dynamicznego wzrostu.
„Wprowadzenie Starbucks na słowacki rynek to dla nas kolejny wielki sukces. Cieszymy się z możliwości rozwoju marki, ale mamy także świadomość odpowiedzialności, jaka wiąże się z chęcią zaspokajania potrzeb naszych gości. Wierzymy, że jakość produktów i usług przez nas oferowanych przypadnie do gustu Słowakom, którzy odtąd będą dzielić z nami swoją pasję do kawy z logo Starbucks” – mówi Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.
AmRest uzyskał licencję do prowadzenia i rozwijania marki Starbucks na rynku słowackim na okres 15 lat z możliwością przedłużenia. Zobowiązuje to spółkę m.in. do wdrożenia określonej, minimalnej liczby otwarć. W tym roku planowane są dwa kolejne otwarcia, również w stolicy tego kraju.