28 października w Warszawie otworzyła się kolejna kawiarnia sieci Starbucks. Nowy lokal powstał w Galerii Młociny. Goście mają do dyspozycji 170 m² przestrzeni, w tym 51 miejsc siedzących wewnątrz oraz 19 na zewnątrz.
– Cieszymy się, mogąc otworzyć kolejną kawiarnię Starbucks, tym razem w warszawskiej Galerii Młociny. Będzie to nasz pierwszy lokal w tej dzielnicy i wierzymy, że to miejsce jest idealną lokalizacją, na którą czekali nasi sympatycy z tej części miasta. Nowy adres przybliży dostępność naszej oferty dla kolejnych Gości marki, którzy nie będą musieli już specjalnie wybierać się do innej dzielnicy – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.
Marka Starbucks, obecna w Polsce od 2009 roku, rozwijana jest przez Grupę AmRest. Oprócz otwierania nowych kawiarni sieć prowadzi również sukcesywną modernizację istniejących lokali, by zapewnić gościom ten sam wysoki standard i unikalny klimat niezależnie od lokalizacji.
Nowa kawiarnia w Galerii Młociny to kolejny krok w strategii rozwoju Starbucks w Polsce i dowód na rosnące znaczenie segmentu premium coffee experience na krajowym rynku HoReCa.
Źródło i fot.: biuro prasowe Starbucks
Oprac. H.Handkowska