Starbucks stawia na tradycję

Newsy

Starbucks stawia na tradycję

03 stycznia 2012

W okresie zimowym Starbucks poleca klientom swoje tradycyjne kawy. Jedną z nich jest Caffè Latte, które klienci mogą zamówić w wersji tradycyjnej, bez dodatków, lub zmodyfikować stosownie do swoich potrzeb i gustów, np. poprzez dodanie syropu smakowego.
– W styczniu i lutym zdecydowaliśmy się również wzbogacić naszą ofertę o kawę ziarnistą Guatemala Casi CieloTM ze względu na ogromną popularność, jaką cieszy się ona wśród naszych klientów w Polsce, a także o nowe wzory kubków termicznych i ceramicznych. Nie zapomnieliśmy również o zakochanych, którzy w naszych kawiarniach znajdą nie tylko wyjątkowe miejsce do spędzenia romantycznego walentynkowego wieczoru, ale także niepowtarzalne prezenty dla swoich sympatii – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.