Starbucks stawia na owocowe orzeźwienie

Newsy

Starbucks stawia na owocowe orzeźwienie

03 lipca 2012

Przez najbliższe dwa miesiące Starbucks proponuje swoim klientom owocowe napoje z lodem. Nowością jest lekki limonkowy napój Lime Mint Blended Juice Drink z nutką mięty. W lipcu i w sierpniu w kawiarniach Starbucks będzie także dostępna nowa kawa ziarnista Three Region Blend, która pojawi się w Polsce po raz pierwszy. Dodatkowo letniej kampanii będą towarzyszyć atrakcyjne akcje promocyjne prowadzone w kawiarniach oraz na profilu Starbucks Polska na Facebooku.

Nowy napój Lime Mint Blended Juice Drink to wyjątkowe połączenie soku limonkowego z odrobiną mięty oraz zmiksowanego lodu, które tworzy pyszną kompozycję smakową, idealną na ciepłe dni lata. W ofercie Starbucks dostępne są także dwa inne, lekkie, orzeźwiające napoje, przygotowywane na bazie soków owocowych oraz herbaty – Mango Blended Juice Drink oraz Raspberry Blended Juice Drink. Mango Blended Juice Drink to egzotyczne połączenie soku mango z herbatą o smaku marakui, natomiast Raspberry Blended Juice Drink to sok malinowy z zieloną herbatą Zen. Na letnie upały Starbucks poleca także swoje legendarne napoje miksowane z lodem Frappuccino®, które każdy może komponować wedle własnego uznania, wybierając rodzaj mleka, intensywność kawy, bazę napoju oraz dodatki, takie jak syrop smakowy, bitą śmietanę czy polewę.

„W tym roku w lecie stawiamy na lekkie, owocowe orzeźwienie, dlatego polecamy naszym klientom pyszne napoje zmiksowane z lodem przygotowane na bazie soków, które z pewnością pomogą ugasić pragnienie. Szczególnie zachęcamy do spróbowania nowego napoju limonkowo-miętowego, który mam nadzieję przypadnie do gustu naszym gościom. Dodatkowo, jak co dwa miesiące, przygotowaliśmy nowe wzory kubków ceramicznych i termicznych” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Przez najbliższe dwa miesiące klienci Starbucks będą też mogli cieszyć się smakiem zupełnie nowej kawy ziarnistej Three Region Blend będącej mieszanką ziaren z trzech regionów uprawy kawy: Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. Można w niej wyczuć nuty smakowe charakterystyczne dla ziaren z poszczególnych regionów – kwiatowe, ziołowe, cytrynowe czy porzeczkowe – przy czym żadna z nich nie jest dominująca. Smak ziaren z Ameryki Południowej stanie się bardziej wyrazisty, jeśli nową kawę podamy z ciemną czekoladą. Połączona np. z grejpfrutem uwydatni kwiatowy posmak charakterystyczny dla ziaren afrykańskich, natomiast potrawy przyprawione świeżymi ziołami podkreślą nuty ziołowe kawy z regionu Azji i Pacyfiku. Co ciekawe, ziarna tworzące mieszankę Three Region Blend są mieszane zanim zostaną poddane procesowi palenia, dzięki czemu jej smak jest bardziej zbalansowany.

Oprócz nowości produktowych, na lato 2012 roku Starbucks przygotował dla swoich gości atrakcyjne promocje. Bariści ze wszystkich kawiarni w Polsce będą zachęcać przechodniów do spróbowania orzeźwiających owocowych napojów oraz rozdawać im kupony uprawniające do zniżki na ich zakup. Dodatkowo klienci, którzy do godziny 11:00 kupią dowolny napój, za okazaniem paragonu następnego dnia rano otrzymają Caffè Latte w specjalnej, promocyjnej cenie. Natomiast na profilu Starbucks Polska na Facebooku w każdy czwartek wieczorem lub w piątek rano będą pojawiały się pytania z trzema możliwymi odpowiedziami. Poprawna odpowiedź będzie hasłem, które będzie można wykorzystać w kawiarni, aby otrzymać swój ulubiony napój z serii Blended Juice Drinks w niższej cenie.