Starbucks prężnie rozwija portfolio i otwiera kolejną kawiarnię w stolicy. W strategicznym dla siebie mieście, uruchamia właśnie 20. już lokal, który jest jednocześnie 57. lokalizacją sieci w Polsce. Odtąd fani marki będą mogli napić się swojej ulubionej kawy, w pierwszym miejscu spotkań pod szyldem Starbucks, w tej części Warszawy.
Od 14 września Starbucks będzie najemcą powierzchni w Galerii Północnej, zlokalizowanej w dzielnicy Białołęka w Warszawie. Nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe to pierwszy tak duży w tej części miasta obiekt i atrakcyjna lokalizacja, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt rzeszy swoich fanów. Kawiarnia Starbucks mieścić się będzie na parterze, w pobliżu głównego wejścia i będzie miała prawie 150m² powierzchni (w tym patio).
– Kawiarnia w Galerii Północnej to kolejny nasz lokal w stolicy, ale pierwszy w tej części miasta –mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska. – Dwudziestą lokalizacją w Warszawie podkreślamy naszą mocną pozycję na rynku oraz poszerzamy dostępność dla Gości. Nasz biznes rozwijamy nie tylko na głównych ulicach miast, ale wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał dla naszej marki, także w dużych centrach handlowych, często odwiedzanych przez fanów naszej kawy – dodaje.
Nowo otwarta kawiarnia to blisko 100 miejsc siedzących dla Gości, w tym także dostępnych na patio należącym do lokalu. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście będą mogli przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne będą także stoły konferencyjne, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.
W menu kawiarni znajdą się najwyższej jakości kawy przygotowywane ze 100% ziaren Arabica, którą wyszkoleni bariści dopasują do upodobań każdego Gościa. Oprócz tego będzie można nabyć także paczkowane kawy ziarniste, syropy do kaw oraz rozmaite przedmioty związane z marką, takie jak zaparzacze, kubki termiczne i ceramiczne.
W dniu otwarcia dla Gości kawiarni przygotowano liczne atrakcje, m.in.: okolicznościowy słodki poczęstunek, pokazy alternatywnych metod parzenia kawy, coffee tasting oraz sampling promocyjnych napojów.