Od 13 do 19 czerwca br. w godzinach od 17.00 do 20.00 we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce klienci będą mogli otrzymać swój ulubiony napój Frappuccino za 50% ceny. Poprzez tę wyjątkową promocję Starbucks pragnie zachęcić swoich gości do wspólnego powitania zbliżającego się lata oraz eksperymentowania z łączeniem składników i tworzenia własnych niepowtarzalnych kombinacji, których jeszcze nie próbowali.
– W powietrzu coraz bardziej możemy poczuć atmosferę zbliżającego się lata, dlatego bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i korzystania z promocji na napoje miksowane z lodem Starbucks Frappuccino®. Nie tylko zapewniają one przyjemne orzeźwienie w trakcie upalnych dni, ale także, dzięki możliwości tworzenia dowolnych kompozycji wybranych składników, nasi goście mają możliwość eksperymentowania z różnymi smakami – powiedziała Agnieszka Kozłowska, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Starbucks wprowadził w swoich kawiarniach nową, rewolucyjną ofertę napojów Frappuccino® przygotowywanych według życzenia klienta na początku maja 2011 roku. Goście Starbucks mogą tworzyć swoje własne kompozycje składników stosownie do swoich gustów, wybierając rodzaj mleka, intensywność kawy, bazę napoju oraz dodatki takie jak syrop smakowy, bitą śmietanę czy polewę. Z myślą zwłaszcza o osobach cierpiących na nietolerancję laktozy lub niespożywających produktów pochodzenia zwierzęcego wprowadziliśmy możliwość wyboru mleka sojowego. Przykładem napoju na bazie tego typu mleka jest pyszne Soy Strawberries & Cream Frappuccino® podawane z syropem truskawkowym. Miłośnikom intensywnych napojów kawowych szczególnie polecamy Extra Coffee Caramel Frappuccino® wzmocnione dodatkową porcją kawy oraz pokryte gęstą bitą śmietaną i słodką polewą karmelową. Starbucks nie zapomniał również o osobach dbających o linię. Przykładem napoju kawowego o obniżonej wartości kalorycznej, a jednocześnie słodkiego, jest Mocha Light Frappuccino® przygotowywane na bazie odtłuszczonego mleka i podawane z syropem mocha. Dla naszych klientów partnerzy Starbucks mogą stworzyć tysiące różnych unikalnych kombinacji składników.