Sprzedaż SUBWAY? w Polsce znacząco rośnie

Newsy

Sprzedaż SUBWAY? w Polsce znacząco rośnie

10 czerwca 2011

Sprzedaż największej sieci fastfoodowej na świecie SUBWAY® w ciągu ubiegłych tygodni w Polsce znacząco wzrasta. Utargi sieci, która eksploatuje w Polsce 37 restauracji, wzrosły od początku roku o 15 procent. W ciągu ubiegłych tygodni ilość sprzedanych sandwiczów wzrosła w dodatku prawie o jedną piątą.
“Pod względem wzrostu sprzedaży Polska w ciągu ubiegłych kilku tygodni osiągnęła czwarte miejsce wśród 98 krajów, w których nasza sieć prowadzi restauracje SUBWAY®. Powodem wzrostu jest niewątpliwie wzmocniony marketing naszych restauracji w Polsce oraz wprowadzenie sandwicza dnia, czyli codziennego oferowania jednego z naszych sandwiczów w promocyjnej cenie. Podobnego wzrostu spodziewamy się w Polsce także w kolejnych miesiącach tego roku,” powiedział w komunikacie prasowym Martin Princ, menedżer rozwoju sieci SUBWAY® na Europę Środkową i Wschodnią.
W tym roku sieć SUBWAY® zamierza otworzyć w Polsce kolejne nowe restauracje. “Dalsze nowe placówki powinny pojawić się np. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Szczecinie, Płocku, Rzeszowie lub Lublinie. W tym roku planujemy także sprzedać aż 50 licencji franczyzowych,” powiedział Martin Princ.
Dzięki prawie 34 tysiącom placówek sieć SUBWAY® została pod koniec ubiegłego roku największą siecią fastfoodową na świecie. W Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie sieć bardziej znacząco rozwija się od 2007 roku, franczyzanci prowadzą obecnie prawie 270 restauracji. W tym roku liczba ta powinna wzrosnąć o kolejnych 170 placówek, z czego najwięcej w Rosji.