26 listopada br. w hotelu Warszawa w Augustowie odbyło się spotkanie Zarządu Fundacji Klubu Szefów Kuchni oraz jej Fundatorów i Członków. Decyzją Zarządu Fundacji KSK przy aprobacie i zgodzie wszystkich pozostałych osób z Fundacji KSK uczestniczących w spotkaniu zdecydowano między innymi:
1. W trosce o edukację młodego pokolenia kucharzy kontynuacja współpracy ze szkołami gastronomicznymi a za tym idące organizowanie i pomoc w przeprowadzaniu pokazów, szkoleń, konkursów i wystaw. Prowadzenie szeroko zakrojonych działań wpływających na rozwój osobisty i zawodowy młodych ludzi związanych z gastronomią.
2. Dbając o poprawę warunków polskiej gastronomii integrowanie środowiska szefów kuchni oraz osób współpracujących z nim.
3. Szerokie otwarcie się Fundacji Klubu Szefów Kuchni na współpracę z innymi szefami kuchni od 1 stycznia 2012 roku (na określonych zasadach).
4. Powołanie Rezydentów Regionalnych odpowiedzialnych za koordynację wszystkich działań Fundacji Klubu Szefów Kuchni w poszczególnych regionach Polski:
a. Region Dolnośląski – Waldemar Hołówka
b. Region Śląski i Małopolska – Mirek Drewniak
c. Region Pomorski i Zachodniopomorski – Jarosław Walczyk
d. Region Podlaski oraz Warmii i Mazur – Marcin Budynek
e. Region Lubuski i Wielkopolski – Łukasz Konik
5. Nawiązanie współpracy z agencją odpowiedzialną za wizerunek Fundacji. Od 28 listopada 2011 roku odpowiedzialnymi za wszelkie działania public relations jest firma SMARTEN