04 – 06 listopada br. w EXPO Kraków przy ul. Galicyjskiej 9 w Krakowie tradycyjnie spotka się branża hotelarsko-gastronomiczna, bo listopad to idealny czas na robienie interesów i wprowadzanie zmian w tym sektorze. Doskonałym źródłem informacji i inspiracją jest kompleks Targów HORECA®, na który składają się 23. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, 9. Salon Wyposażenia i Usług SPA & WELLNESS®, 14. Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii GASTROFOOD® oraz 13. Międzynarodowe Targi Wina w Krakowie ENOEXPO®.
Właściciele i zarządzający hotelami, pensjonatami, restauracjami, kawiarniami, barami, punktami zbiorowego żywienia, firmami cateringowymi będą mieli okazję do bezpośrednich rozmów z 350 producentami i dostawcami produktów oraz rozwiązań dla biznesu hotelarsko-gastronomicznego. Na Targach HORECA® prezentowane jest kompleksowe wyposażenie pokoi i wnętrz hotelowych, recepcji, sal restauracyjnych, zaplecza kuchennego i łazienek, a także żywność i napoje oraz wina z całego świata.
Co w programie Targów?
W programie towarzyszącym znajdą się propozycje spotkań i warsztatów dla osób, które planują działalność w gastronomii oraz tych, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania i marketingu. Zostaną poruszone tematy z dziedziny finansów, systemów motywacyjnych i prowadzenia rentownego biznesu gastronomicznego.
Z kolei hotelarze mogą liczyć na doradztwo merytoryczne w zakresie organizacji pracy hotelu i ekonomiki zatrudnienia, a inwestorzy uzyskają niezbędną wiedzę na temat projektowania obiektu hotelowego.
Salon Piwa w Krakowie – nowość edycji 2015
Wzrost produkcji oraz spożycia piwa a także rosnące oczekiwania konsumentów, coraz chętniej sięgających po rzadziej spotykane rodzaje piwa, spowodowały silną konkurencję na rynku i tym samym konieczność promowania produktów wśród różnych odbiorców. Tej potrzebie odpowiada Salon Piwa w Krakowie Beer & More, który jest znakomitym miejscem do promocji firmy i produktów branży piwowarskiej szerokiemu gronu świadomych odbiorców z sektora HoReCa. Oryginalne piwa regionalne z mniejszych browarów są świetną propozycją dla właścicieli lokali gastronomicznych poszukujących nowych produktów w celu lepszego wyróżnienia się na tle konkurencji.