Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. Wśród nowości znalazła się m.in. shoarma na ostro, szkocki t-bone stek oraz rib-eye stek, trzy dodatkowe dania makaronowe, zupa borowikowa, a ze słodkości – sernik z malinami i ciasto czekoladowe z bitą śmietaną. Nowemu menu towarzyszy zmiana szaty graficznej karty dań. Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja Practum Consulting.
– Shoarma cieszy się niesłabnącą popularnością ze strony klientów, dlatego mamy nadzieję, że jej wielbiciele zainteresują się tym daniem w pikantnej wersji. Dodatkowo rozszerzamy inne kategorie dań. Wprowadzamy m.in. nowe steki wołowe oraz dania z kurczaka, a także nowe przystawki i sałaty. Zauważyliśmy, że nasi goście coraz chętniej sięgają po potrawy spoza kultowych propozycji z naszej karty dań, dlatego staramy się systematycznie urozmaicać tę ofertę – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska.
W ramach nowości w restauracjach Sphinx można zamówić pizzę na grubym lub cienkim cieście. Poza tym w karcie znalazły się rib-eye stek oraz t-bone stek ze szkockiej wołowiny podawane z sałatką Ale Feta!, masłem czosnkowym oraz złocistymi talarkami lub z ryżem. Ponadto, wśród nowości pojawił się kurczak orientalny z migdałami i rodzynkami, serwowany z ryżem i mieszanką smażonych warzyw. Z kolei sekcja makaronów została wzbogacona o spaghetti peperoncino, czyli makaron z włoskim sosem ze świeżej pietruszki, papryki, czosnku oraz oliwy z oliwek, tagliatelle w sosie śmietanowym z polędwicą i grzybami oraz tagliatelle calabrese, czyli makaron w sosie śmietanowym z suszonymi pomidorami, rukolą oraz włoską szynką. Nowe propozycje pojawiły się też w sekcji sałat i przystawek.