Sowa Caffè w nowej odsłonie

Aktualności

Sowa Caffè w nowej odsłonie

Ponad 15 lat temu w sercu Bydgoszczy ruszyła palarnia kawy, która do dziś jest jednym z najważniejszych filarów rozwoju Cukierni Sowa. Marka Sowa Caffè przeszła właśnie kompleksowy rebranding.

Na nowo opowiedzieliśmy historię naszej kawy. Jej źródło pozostaje niezmienne – to pasja do dobrego smaku i kontroli nad każdym etapem produkcji. Nowa szata wizualna ma nie tylko przyciągać wzrok, ale też odzwierciedlać to, czym nasza kawa jest od zawsze: świadomym wyborem dla tych, którzy cenią naturalność, jakość i konsekwencję – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Nowa odsłona marki obejmuje m.in: nowy projekt kubków do kawy serwowanej na wynos w lokalach Cukierni Sowa, odświeżoną wersję Karty Kawosza – lojalnościowego programu dla klientów.

Sowa Caffè to dziś nie tylko element menu, ale samodzielna kategoria o strategicznym znaczeniu dla sieci. Segment kawy (w tym serwowanej i sprzedawanej detalicznie) odnotowuje ponad 15% wzrost sprzedaży rok do roku (2023/2024), a zainteresowanie produktami na bazie kawy stale rośnie. Najchętniej wybieranym napojem w lokalach sieci jest niezmiennie cappuccino, ale rosnącą popularnością cieszą się również kawowe napoje sezonowe czy autorska kompozycja ze stałego menu Cukierni Sowa – kawoshake karmelowy, przygotowywany na bazie espresso i lodów słony karmel, z dekoracją z florentynki.

Palimy kawę, jaką sami chcielibyśmy pić. To nie proces przemysłowy, który dzieje się sam – to dziesiątki decyzji podejmowanych w czasie rzeczywistym. Kolor, dźwięk pękających ziaren, zapach – wszystko musi się zgadzać. Potem testujemy espresso, oceniamy balans i głębię. Jeśli nie przekonuje nas w 100%, nie trafia do klientów – mówi Piotr Dominiczak, Coffee Roast Master w Cukierni Sowa odpowiedzialny za produkcję kawy Sowa Caffè.

Źródło: Cukiernia Sowa

Oprac. H.Handkowska