Soplica rozpoczyna „akcję zima” i rozgrzewa smakiem w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach.
Zakopane, Bukowina Tatrzańska i Krynica Zdrój – między innymi tam, w najlepszych karczmach i gospodach przy stokach narciarskich trwa akcja Soplicy „Rozgrzej się ze smakiem”. W jej ramach marka proponuje spędzenie wieczoru po nartach z rozgrzewającymi nalewkami i wódką Soplica w promocyjnych cenach.
W akcji Soplicy bierze udział ponad 40 najlepszych karczm, restauracji i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, czy kieliszki wraz ze specjalnymi cenami promocyjnymi. Lokale mogą również liczyć na wsparcie komunikacyjne promocji na facebookowym profilu Antka Soplicy (www.facebook.com/antek.soplica).
„Zimowa akcja „Rozgrzej się ze smakiem” ma na celu przybliżenie turystom i narciarzom wyjątkowego smaku nalewek i wódek takich jak kiedyś. Alkohole Soplicy idealnie pasują do serwowanych w karczmach dań i na pewno zachwycą niejedno podniebienie.” – mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marek Jeżówka i Soplica.
Akcja „Rozgrzej się ze smakiem” jest rozwinięciem strategii współpracy Soplicy z rynkiem HoReCa. Od momentu uruchomienia cieszy się dużą popularnością zarówno wśród właścicieli lokali, jak i ich gości. Działania potrwają do marca br.