Sokołów z nowym logo

Producenci

Sokołów z nowym logo

Sokołów, jedna z wiodących marek branży mięsnej w Polsce, prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.

Nowy znak graficzny jest ewolucją poprzedniego. Celem rebrandingu było uwspółcześnienie, poprawienie czytelności oraz uproszczenie logo. – Poprzedni znak firmowy towarzyszył nam przez wiele lat, ciesząc się ogromną rozpoznawalnością i symbolizując renomę marki Sokołów – mówi Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów S.A.Głównym założeniem wprowadzonych zmian było jego unowocześnienie, przy zachowaniu kluczowych, charakterystycznych wyróżników, do których nasi konsumenci są bez wątpienia mocno przywiązani. Sokołów to firma, która czerpie z tradycji to, co najlepsze, a jednocześnie jest prekursorem zmian w branży, kreuje trendy i słynie z innowacyjności. Nasze nowe logo jest wyrazem tych właśnie atrybutów Sokołowa.

 W nowym logo zachowana została kluczowa symbolika. Pozostał w nim charakterystyczny liść dębu z kształtem drzewa, obrazujący tradycję, siłę i stabilność.

Wyraz „Sokołów” został uwydatniony, poprzez użycie większej, nowocześniejszej, bardziej klarownej typografii, wzmacniającej czytelność. Jednocześnie autorski krój fontu podkreśla oryginalność.

W nowym znaku graficznym wprowadzony został claim: „Tradycja od 1899”. Stanowi on odwołanie do początku działalności dawnego zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.

Zachowany został również nieodmiennie kojarzony z marką Sokołów głęboki, bordowy kolor, który podkreśla szlachetność i prestiż, zwłaszcza w połączeniu ze złotym odcieniem. Jednocześnie zastosowana biało-czerwona kolorystyka nawiązuje do polskości marki Sokołów.

Proces rebrandingu oznacza także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Szata graficzna opakowań zostanie ujednolicona i odświeżona. Ich nowoczesna estetyka poprawi czytelność, wzmocni rozpoznawalność i podkreśli wysoką jakość produktów. Pierwsze produkty w opakowaniach z nowym logo są już dostępne w sprzedaży.

źródło: Sokołów