Sokołów sponsorem strategicznym prestiżowego konkursu

Wydarzenia

Sokołów sponsorem strategicznym prestiżowego konkursu

21 marca 2016

Sokołów wspiera rozwój profesjonalnej sztuki kulinarnej. Firma była partnerem strategicznym 14. edycji konkursu L’Art de la cuisine Martell, w którym rywalizowali szefowie kuchni reprezentujący najlepsze restauracje w Polsce. Sokołów przygotował nagrody dla zwycięzców, jak również zorganizował warsztaty poświęcone tematowi polskiej wołowiny.

Wyłonieni w konkursie laureaci zostali nagrodzeni przez Sokołów zaproszeniami na warsztaty kulinarne w sokołowskiej Akademii Smaku, produktami oraz voucherami na zakup wysokiej jakości wołowiny Sokołów. W tym roku zwycięzcami konkursu zostali:

•      I miejsce – Mateusz Bogdański, Artur Kuchnia (Hotel Heron)

•      II miejsce – Tomasz Zdrenka, Michał Kowalski (Restauracja Enjoy)

•      III miejsce – Krzysztof Bielawski, Patryk Głowacki (Restauracja Szeroka)

•      Nagroda Jury Koneserów – Diana Olechnowicz, Magda Wacek (Restauracja Signature)

•      Nagroda Publiczności – Dawid Zagrzywiec, Piotr Gipsiak, (Courtyard Marriott Warsaw Airport)

Tegorocznej edycji konkursu towarzyszyły warsztaty kulinarne prowadzone przez szefa kuchni Sokołowa – Dominika Moskalenko. Odbyły się trzy spotkania, poświęcone walorom kulinarnym polskiej wołowiny. Ich uczestnicy uzyskali ciekawe informacje między innymi o pochodzeniu wołowiny Sokołów Uczta Qulinarna czy jej sezonowaniu, jak również praktyczne porady dotyczące jej przyrządzania. Warsztaty wzbudziły ogromne zainteresowanie zarówno gości, jak i mediów.