Lider branży mięsno-wędliniarskiej firma Sokołów SA po raz kolejny podpisała umowę sponsoringową z Lechem Poznań. Dzięki nowej umowie firma została sponsorem głównym klubu na kolejny sezon.
Firma Sokołów SA związana jest z Lechem Poznań już od 2007 roku tworząc idealny model współpracy na linii sponsor-klub. Przez ostatnie kilka sezonów wspólnie przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy liczne kampanie i akcje promocyjne, do udziału w których zaprosiliśmy wszystkich Wielkopolan.
Dziś w siedzibie klubu umowę podpisali Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu Sokołów SA oraz Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes Lecha Poznań. Będzie ona obowiązywała do końca sezonu 2012/13.
– Jako lider branży mięsno-wędliniarskiej w Polsce przykładamy niezwykle dużą wagę do jakości i profesjonalizmu naszych partnerów. Po raz kolejny związaliśmy się z Lechem Poznań, gdyż to ważna i solidna marka w Wielkopolsce – mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu Sokołów SA.
Sokołów SA jest spółką mającą swą siedzibę w Sokołowie Podlaskim. Obecnie w jej skład wchodzi siedem zakładów produkcyjnych, które posiadają uprawnienia eksportowe na rynki: USA, UE oraz Korei, Rosji, Ukrainy, Kazachstanu, Japonii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i innych krajów trzecich. Sokołów prowadzi działalność gospodarczą w najnowocześniejszych obiektach w Polsce. Posiadane przez firmę linie technologiczne umożliwiają wytwarzanie szerokiej gamy produktów, adresowanych do różnych kategorii odbiorców, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Miesięcznie firma produkuje około 22 tys. ton mięsa i jego przetworów.
– Sokołów SA od początku naszej współpracy był jednym z najważniejszych partnerów klubu. Wspólne akcje promocyjne skierowane do kibiców Lecha Poznań tj. Złota Jedenastka Sokołowa czy dedykowane produkty wśród których rekordy popularności biła kiełbasa Lechitka czy tatar kibica pokazały, że korzyści ze sponsoringu klubu sportowego mogą płynąć dla obu stron – mówi Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes zarządu KKS Lech Poznań.
Źródło: lechpoznan.pl