coffeeheaven przygotowało nowe menu śniadaniowe. Dotychczasowa oferta została uzupełniona czterema nowymi propozycjami, które zyskały największą aprobatę w testach przeprowadzonych wśród Klientów kawiarni. W nowej ofercie śniadaniowej znalazły się dwa rodzaje słodkich bułeczek – rolls cynamonowy i twarogowy, croissant z szynką i serem – szczególnie polecany na ciepło oraz naturalny jogurt z marakują i musli.
– coffeeheaven przygotowuje swoją ofertę produktową w taki sposób, by zapewnid Klientom możliwośd komponowania posiłków odpowiednich na różne potrzeby w zależności od pory dnia, apetytu, czy chęci dostarczenia sobie miłej chwili relaksu. Przy kreacji smaków najważniejszym aspektem jest wysoka jakośd, zarówno kaw, jaki i słonych oraz słodkich produktów. Ważne jest, aby produkty doskonale komponowały się z kawą i innymi napojami. Naturalnym zatem uzupełnieniem dotychczasowej oferty coffeeheaven było skomponowanie i wdrożenie specjalnej, dedykowanej na początek dnia oferty śniadaniowej. „Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia – podstawą energetyczną dla wszelkich działao. Ulubiona kawiarnia coraz częściej staje się naturalnym wyborem dla porannego posiłku. Szukamy produktów i smaków, które stworzą optymalny zestaw z poranną kawą – mówi Marta Kulikowska, Kierownik Działu Żywności, coffeeheaven.
W ofercie śniadaniowej dostępnej w wybranych 39-ciu kawiarniach coffeeheaven do godz. 11.00, Klienci znajdą:
? słodkie drożdżowe bułeczki – rolls cynamonowy i rolls twarogowy. Uformowane na kształt ślimaka z cieniutko rozwałkowanego ciasta, są wypełnione nadzieniem z cynamonu lub białego sera.
? maślany rogalik francuski – croissant z szynką i serem, który podawany na ciepło, zaspokoi nawet nieco większy głód.
? naturalny jogurt z marakują i musli to wersja dla aktywnych i dbających o linię. Zgodnie z oczekiwaniami Klientów ten produkt dostępny jest przez cały dzieo.
– Wdrożenie zupełnie nowej linii produktów śniadaniowych dedykowanej grupie Klientów, która powoli zmienia swoje nawyki, a co za tym idzie przyczynia się do zmiany trendów i preferencji żywieniowych, to prawdziwe wyzwanie. Dlatego poświęciliśmy wiele uwagi, aby poznad potrzeby i oczekiwania Klientów. Przeprowadziliśmy obszerny projekt badawczy na grupie ponad 500 respondentów, który dostarczył nam informacji o możliwościach zakupowych Klientów i ich oczekiwaniach względem ceny dla nowych produktów. W ten sposób mogliśmy odpowiednio spozycjonowad ofertę śniadaniową, mając na uwadze, że nowe produkty muszą byd tak skomponowane, aby dostarczały najwyższą oczekiwaną od marki coffeeheaven jakośd – komentuje Dorota Szczerbicka, head of marketing, coffeeheaven.