13 grudnia br. okazał się bardzo szczęśliwym dniem dla laureatki „KFC B-smart Quiz”. Właśnie wtedy odbyło się oficjalne wręczenie głównej nagrody w salonie Mercedes-Benz w Warszawie.
Konkurs na stronie marki KFC trwał od 12 września do 17 października 2012. Zadaniem dla uczestników było… bycie smart! W ciągu 60 sekund należało odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań. Do udziału w quizie uprawniał kod, który otrzymywało się przy zakupie B-smarta za 5,50 zł z powiększonymi frytkami za 1 zł lub B-smarta XL za 9,50 zł. Codziennie do wygrania były smartfony, a w finale auto marki Smart.
Szczęśliwą laureatką została Agnieszka Czapelska, studentka zarządzania z Wrocławia. W dniu wręczenia nagrody nie kryła radości.
– Nastawiałam się na walkę o smartfona, nawet nie pomyślałam, że mogę wygrać auto! Największa radość była wtedy, gdy weszłam na stronę KFC i zobaczyłam moje nazwisko przy głównej nagrodzie. Skakałam z radości, obdzwoniłam całą rodzinę i wszystkich znajomych, żeby podzielić się z nimi tą szczęśliwą nowiną. Tata na początku nie chciał uwierzyć, że to prawda! – mówi Agnieszka Czapelska, laureatka konkursu marki KFC.
Im więcej kodów miał uczestnik zabawy, tym większe były szanse na wygraną. W konkursie można było brać udział dowolną liczbę razy – a jak wiadomo, trening czyni mistrza.
– B-smart ze Stripsami to moja ulubiona przekąska w KFC! Ale samej ciężko byłoby mi zjeść tyle B-smartów, żeby móc wielokrotnie brać udział w quizie. Już nawet nie pamiętam dokładnie, ile razy próbowałam, tyle tego było! Bardzo pomogli mi znajomi, których zachęcałam do jedzenia B-smartów i dzielenia się kodami z kuponów – dodaje laureatka.
Kluczyki do nowego auta wręczyła Katarzyna Ogórek, Digital Marketing Manager KFC, która koordynowała projekt internetowego konkursu B-smart.
– Internetowy quiz okazał się strzałem w dziesiątkę! Wielu uczestników walczyło o nagrody. Tym bardziej gratulujemy pani Agnieszce. Aby wygrać, trzeba było wykazać się nie tylko dużym sprytem, ale i cierpliwością oraz wytrwałością na wirtualnym placu boju. Cieszmy się, że od dziś smak zwycięstwa będzie kojarzył się pani Agnieszce z KFC! – mówi Katarzyna Ogórek, Digital Marketing Manager KFC.
Nowym autem z salonu Mercedesa wyjechał… tata laureatki. Była bowiem jedna mała przeszkoda, by pani Agnieszka mogła zasiąść za kółkiem.
– Niestety nie mam jeszcze prawa jazdy, ale teraz będę miała wielką motywację, by pójść na kurs i zdać egzamin – przyznaje laureatka.
Konkurs B-smart został przygotowany przez zespół marketingu KFC.
Za techniczną stronę konkursu odpowiadały agencje Ogilvy Interactive oraz Unlimited. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.