17 maja br. ruszyła pierwsza odsłona nowości w letnim menu. Zadebiutują kolorowe cupcakes i orzeźwiająca kawa mrożona – vanilla chai frostito. Promocja obejmie wszystkie 76 kawiarni coffeeheaven w całym kraju. Kampania została podzielona na dwa etapy i w sumie potrwa do 5 września.
Nowa linia produktów coffeeheaven – „taste of sunshine” została przygotowana specjalnie na nadchodzące dni. W pierwszej odsłonie składa się na nią orzeźwiająca kawa mrożona – vanilla chai frostito oraz trzy rodzaje delikatnych ciast w kształcie babeczek – nazywanych potocznie cupcakes.
– Wraz ze zmianą pogody nasi klienci zaczynają poszukiwać innych smaków – bardziej wyrafinowanych i lekkich. Często mają ochotę po prostu na coś orzeźwiającego i małą słodką przekąskę. Z racji tego, że działamy przede wszystkim z myślą o naszych klientach i bardzo cenimy ich preferencje, postanowiliśmy ich zapytać, co chcieliby znaleźć w menu, wybierając z opracowanych przez naszych ekspertów propozycji. Stąd taka oferta a nie inna. Wierzymy, że dzięki wskazówkom klientów nasze capcakes i vanilla chai frostito szybko znajdą swoich fanów i ambasadorów – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska.
Kolejne innowacyjne smaki i niespodzianki pojawią się w drugim etapie promocji, zaplanowanym na czerwiec. Promocja „taste of sunshine” będzie komunikowana głównie w kawiarniach – na plakatach oraz innych nośnikach POS. – Po raz pierwszy informacje o nowej promocji zostaną zamieszczone na specjalnej podstronie w serwisie www.coffeeheaven.pl. Tradycyjnie też zadbamy o komunikację na oficjalnym profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/coffeeheaven, gdzie z niecierpliwością będziemy czekać na komentarze naszych fanów – podsumowuje Dorota Szczerbicka, head of Marketing.