KFC poszerza horyzonty. Tym razem otwiera się na orient – Kebab. Nowa oferta bazuje na świeżym kurczaku w chrupiącej panierce, który teraz występuje w otoczeniu prawdziwie orientalnych smaków.
– Kebab w KFC to być może dla wielu fanów spora niespodzianka. Wiemy jednak, że popularność tego orientalnego przysmaku wśród Polaków wciąż rośnie. Dlatego też, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie całkowicie nowego produktu do naszego menu – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager marki KFC. – KFC Kebab przygotowujemy z samych sprawdzonych składników. Dodatkowo, aby wprowadzić naszych gości w prawdziwy świat orientu, zadbaliśmy o to, aby tureckie klimaty nie ograniczały się jedynie do nowości w menu KFC – dodaje.
W czasie trwania promocji wybrani pracownicy restauracji KFC obsługiwać będą gości w fezach – tradycyjnych, tureckich nakryciach głowy. Dodatkowo, na podłogach pojawią się naklejki przypominające orientalne dywany, a z głośników będzie można usłyszeć przeboje muzyki tureckiej.