CKE Restaurants Holdings, Inc., spółka macierzysta Carl’s Jr. i Hardee, ogłosiła otwarcie w Madrycie 1000-ej restauracji na świecie w ramach dalszego dostarczania burgerów do wszystkich zakątków świata. Jej otwarcie to kluczowy kamień milowy dla marki, jeszcze wyraźniej zaznaczający jej obecność w Europie, obu Amerykach, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i wielu innych krajach.
Nowo otwarta w Madrycie restauracja Carl’s Jr. to 23. restauracja w Madrycie. CKE kontynuuje ekspansję na rynku europejskim, a jednocześnie oferuje klientom nowe doznania i menu pełne smaków, obok których trudno przejść obojętnie.
Otwarcie tysięcznej restauracji na świecie to dla CKE wart odnotowania moment uplasowania się w światowej czołówce restauracji sieciowych – powiedział Ned Lyerly, prezes CKE Restaurants. Nasze plany podwojenia zasięgu na rynku międzynarodowym w ciągu najbliższych pięciu lat nabierają rozmachu. Rozwój naszej firmy przyspieszy koncentracja na współpracy z franczyzobiorcami podzielającymi naszą wizję oferowania najbardziej nowatorskich, najsmaczniejszych produktów w naszej branży!
CKE rozszerza swoją obecność na sześciu kontynentach i od ponad dekady utrzymuje liczbę kanałów sprzedaży. Na początku tego roku spółka zdołała osiągnąć inne istotne kamienie milowe w perspektywie międzynarodowej, do których zaliczyć należy otwarcie trzysetnej restauracji w Meksyku, obchody 40-lecia obecności na Bliskim Wschodzie, rozwinięcie działalności w Australii poprzez otwarcie flagowej restauracji w Sydney, a na drugą połowę tego roku spółka planuje otwarcie restauracji w Porcie Lotniczym Charles de Gaulle’a, która będzie częścią alei punktów gastronomicznych typu „Grab & Go”, punktów samoobsługowych i tym podobnych.
Tysięczna restauracja na świecie to główny kamień milowy dla naszej spółki i niezmiernie cieszymy się, że dano nam możliwość zaznajomienia klientów z całego świata z legendarnym smakiem Kalifornii – powiedział Mike Woida, prezes CKE International. Jest to nowe miejsce na mapie punktów Carl’s Jr. w Hiszpanii, które odzwierciedla zaangażowanie CKE w dopasowanie się do otoczenia klientów i zaoferowanie konsumentom nowych doświadczeń przy podtrzymaniu naszego atutu, jakim jest smak, obok którego nie można przejść obojętnie.
Realizując innowacje kulinarne, sieć CKE Restaurants planuje wprowadzanie nowych smaków oferowanych pod marką grillowanych burgerów wołowych Chargrilled Angus Beef Burgers, chrupiących, ręcznie panierowanych stripsów drobiowych Hand-Breaded Chicken Tenders™, legendarnej oferty produktów, które każdy zna i uwielbia, a ponadto CKE będzie tworzyć lokalne, dostosowane do danego regionu adaptacje, na przykład burger Morita w Meksyku, Poutine w Kanadzie i wiele więcej.