Pâtisserie Paul, obecna na rynku od ponad 120 lat, otworzy swój pierwszy Boutique Atelier w Polsce już w następnym roku.
Sieć Paul została zapoczątkowana w 1889 roku przez Charlemagne Mayot przy rue de la Mackellerie w Croix, niedaleko Lille we Francji liczy obecnie 450 pâtisseries na rodzimym rynku oraz 180 lokali usytuowanych w wielu krajach Europy, Azji, Afryki, Ameryki Północnej i Środkowej.
Historia Paula to historia rodziny Holder, piekarzy, którzy od pięciu pokoleń propagują najlepsze, tradycyjne francuskie pieczywo na całym świecie.
Od Miami po Londyn, od Tokio do Dubaju – czarne eleganckie witryny są synonimem najlepszej jakości wypieków i znakiem rozpoznawczym marki Paul. Podczas 120 lat działalności sieć systematycznie rozszerzała swój asortyment o różnorodną ofertę tart, crepes, słodkich wypieków, świeżych kanapek i sałatek.
Paul przyciąga nie tylko jakością sprzedawanych produktów, ale również najwyższą starannością serwowania i dbania o każdy, nawet najmniejszy detal. Piękna forma i doskonały smak produktów sprawia, że jedzenie staje się sztuką.
Paul w Polsce będzie zarządzany przez LS travel foodservice Poland, której Dyrektor Generalny zapowiada otwarcie 15 lokalizacji koncentrując się głównie na rynku warszawskim.
Spółka LS travel foodservice Poland obecnie jest właścicielem 76 lokali gastronomicznych na terenie całej Polski. W swoim portfolio posiada 9 brandów, tj. Cheers Bar, Rest&Wine, Voyage Cafe, Flying Bistro, Business Shark, The Flame, Furore!, SO! COFFEE oraz Bread&Co. Lokale usytuowane są przy ważnych punktach komunikacyjnych (porty lotnicze i dworce kolejowe) oraz w centrach handlowych i przy głównych arteriach miejskich.