Dynamicznie rozwijająca się polska sieć Focus Hotels, otrzymała ponownie znaczące wyróżnienia branżowe. Hotele wzbogaciły się o certyfikat ogólnopolskiego programu „Lider eTurystyki”, którego ideą jest nagradzanie i promowanie najlepszych polskich witryn. Dodatkowo, reklama sieci Focus Hotels, zajęła pierwsze miejsce w III kwartale konkursu Idea Awards, na najlepszą reklamę w kategorii usługi. Dokonania te, pokazują dbałość marki o zaufanie swoich klientów oraz profesjonalizm firmy na każdym polu działań.
W wyniku przeprowadzonego audytu, wykonanego przez iMedia Now- wydawcę programu certyfikacji, polska sieć Focus Hotels, otrzymała tytuł „Lidera eTurystyki”. Wyróżnienia te, przyznawane są najlepszym obiektom hotelowym za profesjonalną komunikację w kanałach internetowych. Organizatorzy programu ocenili, iż Focus Hotels, prowadzi w pełni fachowe i wiarygodne działania marketingowe Online. Wykazano także, iż witryna www.focushotels.pl , jest na bardzo wysokim poziomie i buduje tym samym zaufanie oraz poczucie bezpieczeństwa w trakcie korzystania przez użytkowników.
Kolejnym sukcesem okazała się również reklama internetowa sieci Focus Hotels- “Duże dzieci… mały problem”. Zdobyła ona najwięcej głosów Internautów w III kwartale XXIII edycji konkursu Idea Awards na najlepszą reklamę w Polsce w kategorii „Usługi” i tym samym przechodzi do finału konkursu, gdzie zostanie poddana ocenie jury, składającego się z ekspertów branży reklamowej. Plebiscyt ten istnieje od 1991 roku i jest uznawany za pierwszy tego typu polski konkurs reklamowy.
– Bardzo nas cieszą ostatnie wyróżnienia. To wszystko jest wynikiem naszej dbałości o klienta, budowania lojalności i zaufania. Stale chcemy podnosić jakość świadczonych usług. Wierzymy, że te wyróżnienia, zostaną pozytywnie odebrane wśród naszych Gości- mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.