Polska sieć cukierni i kawiarni A. Blikle uzyskała w 2015 roku świetny wynik. Od początku roku podpisano już dziewięć umów najmu na nowe lokale, a sieć powiększyła się o siedem placówek, z czego większość w ostatnim kwartale. Wyłącznym doradcą marki A. Blikle w zakresie ekspansji jest międzynarodowa firma Cushman & Wakefield.
Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25%. Wśród galerii, w których otwarto w 2015 roku cukiernię lub kawiarnię A. Blikle, są największe centra handlowe oraz obiekty średniej wielkości, takie jak Galeria Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Poznań City Center, Galeria Łódzka, Galeria Warszawa Wileńska i Ferio Wawer. Na początek przyszłego roku zapowiedziano otwarcie lokali w Starym Browarze i Pasażu Łódzkim.
Firma Cushman & Wakefield odpowiada za reprezentowanie firmy w Polsce. Współpraca obejmuje poszukiwanie nowych lokalizacji dla A. Blikle, negocjacje przy przedłużaniu umów najmu i rozwijanie strategii ekspansji firmy w kraju.
– Poza rozwojem sieci dystrybucji firma A. Blikle realizuje projekt rewitalizacji struktury i jakości portfela produktowego oraz repozycjonowania marki – w całej sieci wystartowała właśnie kampania wizerunkowa „A. Blikle – Smak Natury”, a słynny pączek od kilku dni powstaje już w 100% z naturalnych składników. To tylko początek zachodzących zmian – zapowiada Michał Wólczyński, Dyrektor Generalny, A. Blikle.
– Sieć A. Blikle silnie zaznaczyła swoją pozycję na rynku, otwierając lokale i umieszczając stoiska w bardzo ciekawych lokalizacjach w całej Polsce. Jest to początek aktywnej ekspansji firmy i mamy przyjemność wspierać ją w tym procesie – mówi Agnieszka Łukaszuk-Czernaj, starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.