WOOK, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 17 września wprowadziła nową kartę dań. Obok kuchni chińskiej pojawiły się w niej dania innych kuchni azjatyckich oraz dania europejskie przyrządzone na sposób orientalny – np. steki, ryby i sałaty. Zmianie uległa także szata graficzna i układ karty menu, a kelnerzy restauracji otrzymali nowe stroje. Najnowsza oferta restauracji WOOK została wsparta promocją z gratisowym napojem dla klientów, którzy zamówią jedną z 18 nowości.
– Zgodnie z zapowiedziami rozpoczynamy zmiany w sieci WOOK. Ich celem jest poszerzenie grupy docelowej, a także przygotowanie tego konceptu do rozwoju. Nasi stali goście będą mogli w dalszym ciągu delektować się tradycyjnymi daniami chińskimi, które stały się znakiem rozpoznawczym WOOKa. Kulinarna Azja ma jednak do zaoferowania bardzo wiele, a jej poszczególne odmiany, jak na przykład kuchnia tajska, mają duże grono zwolenników. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o propozycje spoza Państwa Środka. Równocześnie do menu weszła cała grupa dań przeznaczonych dla osób, które lubią kuchnię zachodnią, ale nie zamykają się na orientalne smaki – opowiada Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Nowe propozycje kulinarne pojawiły się w kilku sekcjach menu. Do karty weszła też całkowicie nowa grupa dań pod hasłem „Inspiracje Azji”, w której znajdują się dania bliższe kuchni europejskiej, jednak przygotowane na sposób dalekowschodni, np. filet z kurczaka na lotosie, pstrąg po azjatycku, filet z kaczki z żeberkami w sosie ciemnym czy stek po azjatycku z wołowiną w sosie ostrygowym. Nową pozycją w menu są także sałaty – z mango i krewetkami oraz z mango i kurczakiem. Do wypróbowania nowych propozycji kulinarnych gości zachęca promocja, w ramach której do dań oznaczonych w menu jako „Nowość” dodawany jest napój lodowy 0,5l lub napój Pepsi 0,3l w prezencie.
Zmiany w WOOKu dotyczą również sposobu serwowania potraw. Część z nich, zwłaszcza dania z części „Inspiracje Azji”, jest podawana na dużych talerzach razem z dodatkami. Dania z sekcji „Drób”, „Wieprzowina” i „Wołowina” mają formę zestawu składającego się z trzech miseczek z mięsem, ryżem oraz surówką. Wiele z nich to „bestsellery” z dotychczasowej karty.
Razem z wejściem nowej oferty zmieniły się także elementy wizualne – karta dań ma teraz nową szatę graficzną, która bazuje na jasnych barwach, odchodząc od dotychczasowej, czerwono-czarnej, kolorystyki. Podobne zmiany będą dotyczyły grafiki na stronie internetowej sieci – www.wook.pl oraz w materiałach promocyjnych. Zmieni się również ubiór kelnerów – do czarnego stroju będą oni nosić czerwone szelki.
Nowa oferta wraz z promocją objęły całą sieć restauracji WOOK, która obecnie liczy 7 restauracji. Lokale pod tym szyldem mieszczą się w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Legnicy.