Po trzech kwartałach br. Sfinks Polska wypracował 136,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i 531 tys. zł zysku brutto, notując przy tym stratę netto na poziomie 10,2 mln zł. Spółka jest w trakcie programu poprawy jakości i efektywności. Zaniedbania w zakresie zarządzania w poprzednich latach były bardzo duże. Jak jednak mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska S.A. – finalizujemy umowy centralne, zmieniamy zasady współpracy z franczyzobiorcami, wprowadzamy zmiany organizacyjne wewnątrz spółki, by Sfinks działał jak dobrze naoliwiona maszyna. – Pozytywny efekt tych działań powinien być widoczny w przyszłorocznych wynikach. Do końca stycznia 2010 r. Sfinks Polska planuje sfinalizowanie transakcji zakupu spółki Da Grasso, sieci liczącej ok. 180 lokali. Po przejęciu stanie się największą firmą restauracyjną pod względem liczby zarządzanych placówek. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining i jednocześnie trzecią co do wielkości pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce. Zarządza obecnie 112 restauracjami, w tym siecią 97 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 5 restauracjami WOOK (segment casual dining).