Sfinks Polska SA, największa firma restauracyjna z sektora casual dining zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała umowę o współpracy w zakresie zaopatrzenia z Makro Cash&Cary. W jej wyniku partnerzy franczyzowi i restauracje własne mogą dokonywać zakupów w halach Makro po konkurencyjnych cenach i korzystać z dodatkowych przywilejów wynikających ze statusu Złotego Klienta. Umowa jest kolejnym elementem programu centralnego zaopatrzenia wdrażanego od końca ubiegłego roku w sieciach restauracji zarządzanych przez Sfinksa. Spółka współpracuje już w tym zakresie z jednym z największych dystrybutorów, firmą Farutex, oraz dużymi producentami bezpośrednio dostarczającymi swoje wyroby do restauracji.
– Stale doskonalimy system centralnych zakupów, co łączy się również z dywersyfikacją źródeł zaopatrzenia. Dzięki temu zwiększamy konkurencyjność wśród naszych dostawców, uzyskujemy atrakcyjniejsze ceny produktów oraz dodatkowe korzyści w postaci specjalnych rabatów i promocji. Zróżnicowanie dostawców i oferty pozwala naszym franczyzobiorcom i menedżerom prowadzącym restauracje własne elastycznie reagować na bieżące potrzeby w zakresie zaopatrzenia i efektywnie planować zakupy – mówi Iwona Potrykus, wiceprezes zarządu Sfinks Polska SA.
W zakresie umów centralnego zaopatrzenia Sfinks współpracuje już m. in. z takimi firmami jak Farutex, Bonduelle Polska, Carey Agri International Poland, Bols, Polmos Białystok, Grześkowiak, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Kerry Polska, JohnsonDiversey Polska, Farm Frites International, Fanex Żerań i Elite Cafe.
Hungary Vendéglátó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Budapeszt, Węgry – 100% udziałów; Shanghai Express Sp. z o.o. Łódź, Polska – 100% udziałów.