– Decyzja o całkowitej rezygnacji ze sprzedaż żywego karpia jest naturalnym krokiem dla Selgros Cash&Carry, marki, która kreuje trendy w branży. Dobrostan zwierząt jest dla nas najważniejszy, dlatego zawsze zapewnialiśmy najlepsze standardy transportu, przechowywania i sprzedaży żywych ryb. W 2018 roku postanowiliśmy częściowo ograniczyć ich sprzedaż, by teraz całkowicie z niej zrezygnować. Głosy naszych klientów oraz prowadzone rozmowy z Fundacją Alberta Schweitzera umocniła nas w przekonaniu o słuszności tej decyzji. Szanujemy przywiązanie do tradycji Polaków, dlatego w tym roku kładziemy większy nacisk na szeroki asortyment świeżych elementów z karpia oraz innych ryb i owoców morza, które będą dostępne we wszystkich halach w całej Polsce – komentuje Cezary Furmanowicz dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry.
Firma przygotowała na okres przedświąteczny niezwykle bogatą ofertę elementów z karpia, która uzupełni szeroki asortyment wędzonych i świeżych ryb oraz owoców morza. Oferta będzie dostępna we wszystkich halach. Selgros sprawił, że tegoroczne święta będą obfitować w najświeższe i wartościowe produkty, przy jednoczesnym wdrażaniu polityki zrównoważonego rozwoju firmy.
– Bardzo się cieszymy z owocnych rozmów z Selgros Cash&Carry, który wsłuchał się w nasz głos i w oczekiwania klientów! Gratulujemy dobrej decyzji oraz bycia w czołówce firm, które stawiają na dobrostan zwierząt i wyznaczają właściwe trendy dla branży. Wierzymy, że decyzja ta wpłynie na pozostałych graczy na rynku i tradycja sprzedaży żywych karpi w Polsce dobiegnie wreszcie końca – komentuje Karolina Skowron, Dyrektorka Fundacji Alberta Schweitzera.