Selgros Cash&Carry i Transgourmet na targach EuroGastro – podsumowanie.

Wydarzenia

Selgros Cash&Carry i Transgourmet na targach EuroGastro – podsumowanie.

12 kwietnia 2017

Blisko 3.000 porcji degustacyjnych, 21 godzin pokazów kulinarnych i tysiące odwiedzających –  to bilans udziału Selgros i Transgourmet w XXI edycji targów EuroGastro w Warszawie, które odbyły się 5-7 kwietnia br. Tym razem na gości stoiska czekała nie tylko przekrojowa oferta sieci, ale także produkty z najwyższej półki ­– Transgourmet Premium, które firma prezentowała na targach po raz pierwszy.

Selgros i Transgourmet na Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro w Warszawie uczestniczył już po raz czwarty. Wśród 270 wystawców z 14 krajów świata, odwiedzający stoisko o powierzchni blisko 200m2 mieli okazję zapoznać się z flagowymi produktami, uczestniczyć w pokazach kulinarnych i degustacjach oraz poznać produkty kolejnej marki własnej – Transgourmet Premium.

Selgros stawia na różnorodność

Stoisko odzwierciedlało szeroki asortyment spożywczy w jaki zaopatrują się w halach hurtowych Selgros i Transgourmet przedsiębiorcy branży HoReCa. Podczas targów firma postawiła na prezentację swojej różnorodnej oferty gastronomicznej poprzez liczne pokazy kulinarne, tak by goście mogli nie tylko zobaczyć produkty Selgors, ale również ich spróbować. Od ulicznej kuchni serwowanej z Food Trucka, przez degustację win, kawy przygotowanej przez profesjonalnego baristę, po dania kuchni międzynarodowej przygotowywanej przez kucharzy OSSKiC czy wykwintnych dań serwowanych przez Karola Lisińskiego, Menagera Centrum Doradztwa Kulinarnego Selgros i Transgourmet oraz uznanego szefa kuchni – Pawła Oszczyka.

Cały czas poszerzamy swoją ofertę. W tym roku na targach zadbaliśmy o podniebienie najbardziej wymagających – premierę miała kolejna marka własna Transgourmet Premium, z której korzystają już najlepsze restauracje w Europie. Ryż pachnący świeżym pieczywem, fermentowany pieprz czy sól wędzona dymem jałowca pochodzącego wyłącznie z koła podbiegunowego, to tylko część z nich. Można je było poznać kosztując potrawy przygotowywane przez najzdolniejszych polskich kucharzy. – mówi, Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu Selgros i Transgourmet.

Odpowiadając na potrzeby

Oferta sieci sklepów hurtowych Selgros i Transgourmet znana jest z szerokiego asortymentu dla przedsiębiorców, w tym przede wszystkim ze świeżych produktów: owoców, warzyw, mięsa oraz frutti di mare dostarczanych prosto z portu w niemieckim Bremenhaven. Ponadto posiada 3 marki własne produktów, dopasowane do potrzeb klienta: Transgourmet Premium, Transgourmet Quality oraz Transgourmet Economy, która na targach była prezentowana po raz pierwszy. Ofertę premium na stoisku dopełniły produkty FrischeParadise – dostawcy słynącego z dystrybucji ekskluzywnych produktów, w tym m.in. owoców morza oraz Bell – producenta przetworów mięsnych.