Selgros Cash&Carry szacuje, że w roku 2009 odnotował wzrost sprzedaży netto, a także wzrost liczby klientów. Obecnie firma posiada 12 hurtowni. W tym roku planuje zwiększyć tę liczbę, ale nie konkretyzuje liczby planowanych obiektów. Docelowo Selgros chce wybudować 20 hurtowni w naszym kraju.
Polska była pierwszym zagranicznym rynkiem inwestycyjnym firmy OHG Fegro/Selgros. Dobre wyniki sprzedaży zadecydowały o dalszej ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej, w Rumunii i Rosji. Pierwsza hala Cash & Carry Selgros powstała w lipcu 1997 roku. Dziś hurtownie Selgorsu są w Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także centrala firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (dwie) i Wrocławiu. Każda hala ma około 10 tys. m2 powierzchni, na której zgromadzonych jest blisko 40 tys. artykułów, w tym m.in. dla gastronomii. W 2004 roku wprowadzono w hurtowniach system HACCP. Klienci posiadają specjalnie dedykowane karty płatnicze, pozwalające na dokonywanie bezgotówkowych transakcji w halach Selgros, i mogą brać udział w programie lojalnościowym Premia. W minionym roku przeprowadzono szereg ciekawych akcji promocyjnych, w tym m.in. ogólnopolską loterię, w której suma nagród przekroczyła 380 tys. zł.