Segafredo Zanetti Poland obchodzi w tym roku jubileusz dziesięciolecia istnienia na polskim rynku. Z tej okazji kontrahenci i klienci firmy – członkowie Klubu Segafredo – będą mieli okazję do promowania swoich lokali i wygrywania atrakcyjnych nagród.
Kampania została zaplanowana na okres 9 miesięcy, począwszy od 1 kwietnia. Skierowana jest zarówno do klientów z umową najmu ekspresu jak i tych z własnymi urządzeniami. Będzie również wsparta działaniami adresowanymi do klientów odwiedzających kawiarnie, co ma wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą lokali serwujących kawę Segafredo.
Klubowe konkursy
Dla posiadaczy własnego ekspresu przygotowano akcję „Segafredo rozdaje nagrody”, w ramach której do wygrania będą sprzęty RTV i AGD. Aby otrzymać nagrodę, wystarczy zrealizować zadeklarowany wcześniej obrót. Klubowicze z umową najmu ekspresu mogą wziąć udział w konkursie „Ziarnko do ziarnka”.
W każdym miesiącu gastronom, który zrealizuje określony limit otrzyma nagrodę. Na zwycięzców czekają urodzinowe zestawy składające się z produktów Segafredo. W obu przypadkach wartość nagrody uzależniona będzie od ilości zamawianej kawy i artykułów dodatkowych firmy Segafredo Zanetti takich jak herbata, czekolada czy syropy.
Podwójna wygrana
Dla klientów odwiedzających kawiarnie klubowe Segafredo, firma przygotowała karty lojalnościowe, które można otrzymać w lokalach. Za zakupioną kawę na druczku przybijana będzie pieczątka, a po uzbieraniu 9 stempli dziesiątą filiżankę kawy klient otrzyma w prezencie. Dodatkowo każdy kto zarejestruje kartę na stronie www.klubsegafredo.pl lub klubowym profilu na Facebook’u najbliżej pełnej godziny między 9:00 a 20:00, również wygrywa nagrodę w postaci kawowych upominków.
Korzyści z programu lojalnościowego płyną także do gastronomów. Każdy z nich za wydanie 120 kaw gratis otrzymuje bonus w postaci 60 % rabatu na kilogram kawy. Lokale, które wydadzą największą liczbę kart zarejestrowanych później na stronie klubu, otrzymają nagrody: rzutniki multimedialne, telewizory i smartphony.
Konkurs na najlepszą kawiarnię
Segafredo poszukuje najlepszej kawiarni serwującej swoją kawę. Na lokal głosują konsumenci. Aby klient lokalu mógł oddać swój głos musi otrzymać kartę lojalnościową i zarejestrować ją na www.klubsegafredo.pl lub na profilu klubowym na facebook’u.
Co miesiąc zwycięski lokal wygrywa kurs baristyczny, a nagrodą główną, przyznawaną najlepszej kawiarni serwującej kawę Segafredo po 9 miesiącach trwania konkursu, jest kampania reklamowa.
Klubowe spotkania
Inną formą promocji dla właścicieli lokali będzie aplikacja „Umów się na kawę” dostępna zarówno na www.klubsegafredo.pl jak i na profilu facebook. Każdy gastronom należący do Klubu Segafredo może dodać swój lokal do mapki Polski wraz z opisem i zdjęciami. Osoby chcące umówić się w kawiarni ze znajomymi, poprzez aplikację mogą znaleźć miejsce oraz wysłać zaproszenie do swoich przyjaciół. Im więcej informacji na temat lokalu gastronom doda do aplikacji, tym większa szansa na wybór właśnie jego kawiarni.
Szczegółowe informacje na temat zasad wszystkich konkursów i promocji uzyskać można od 1 kwietnia na stronie www.klubsegafredo.pl.