Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Costa Coffee

Wydarzenia

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Costa Coffee

12 stycznia 2016

Najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania wizerunkowa Costa Coffee właśnie wystartowała. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej.

Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, w kampanii telewizyjnej został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. „New”. 30-sekundowy spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz najlepiej dopasowanych do grupy celowej kanałach VOD. Dodatkowo kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi, także niestandardowymi z animacją świetlną. W kluczowych miastach pojawią się citylighty i cyfrowe ekrany promujące Costa Coffee. Intensywne działania będą prowadzone także w internecie m.in. na największych portalach oraz w mediach społecznościowych, w tym: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Zmiany podkreślające londyńskie korzenie Costa Coffee i mistrzostwo baristów pojawią się także w przestrzeni kawiarni. Dodatkowo, w największych miastach Polski realizowane będą specjalne akcje ambientowe.

– Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej. W Polsce jest już 113 kawiarni Costa Coffee i 190 maszyn Costa Express, dlatego jak na lidera branży przystało, realizujemy aktywności na szeroką skalę. Przez najbliższe miesiące będziemy prowadzić szereg działań wizerunkowych – od kampanii telewizyjnej w kluczowych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN, Polsat) i tematycznych, poprzez działania na portalach internetowych i w kanałach VOD, aż po komunikację OOH i akcje niestandardowe. W pierwszym kwartale mamy w planach także nietypowe działania w kanałach społecznościowych, o czym będziemy informować już wkrótce – komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu Costa Coffee Polska.