30 sierpnia br. rozpoczyna się ogólnopolskie badanie hoteli w Polsce, które zaowocuje wyłonieniem najlepszych obiektów w 20 kategoriach hotelowych. Za merytoryczne przeprowadzenie badania odpowiada firma Qualimo.
– To co najważniejsze w tym rankingu, to fakt, że nagrody są przyznawane hotelom przez gości. Korzystając z naszej ekspertyzy i technologii badania satysfakcji klientów, którą stosujemy jesteśmy w stanie zebrać opinie gości dla każdej kategorii hotelowej – mówi Grzegorz Porzucek, Dyrektor Zarządzający Qualimo.
Badaniem objętych zostanie 50 hoteli w 20 kategoriach. Organizatorem rankingu jest firma Netmedia S.A., właściciel serwisu hotele.pl.
Metodologia badania oparta jest na głosowaniu metodą CAWI – klienci hoteli otrzymują prośbę o udział w tworzeniu rankingu drogą emailową. Po kliknięciu w link przechodzą na strony Qualimo, gdzie odpowiadają na 5 pytań związanych z poziomem obsługi, lokalizacją oraz wyposażeniem hotelu, w którym przebywali. Na podstawie tych odpowiedzi dla każdej z kategorii tworzymy indeks satysfakcji w skali od 1 do 100.
Zebranie opinii klientów trwać będzie do 15 września br., zaś wyróżnione hotele otrzymają nagrody TopHotel podczas oficjalnej gali, która odbędzie się 30 września w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Jest to trzecia odsłona rankingu hoteli w Polsce – jedynego na rynku, w którym brane są pod uwagę opinie i poziom satysfakcji samych klientów, nie zaś ocena reprezentantów branży.