Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino.
Reklamy restauracji Sphinx w telewizji będzie można oglądać do 8 października, głównie na kanałach TVN i Polsat, jak również w stacjach tematycznych. Kampania jest skonstruowana w oparciu o trwający 30 sekund spot wizerunkowy nawiązujący bezpośrednio do hasła marki – „Mamy ten smak” oraz 15-sekundowy spot promujący nowy program rabatowy sieci.
– Zależało nam, aby pokazać jak pracujemy w restauracjach Sphinx. Stąd w filmie nie brakuje takich elementów, jak codzienne kulisy przygotowywania dań z naszego menu – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes zarządu spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx. 15-sekundowe spoty, które będą prezentowane od drugiego tygodnia kampanii, mają zachęcić do skorzystania z programu rabatowego “Aperitif” przygotowanego specjalnie dla klientów sieci Sphinx, w ramach którego można korzystać z 40% zniżki na wszystkie napoje z oferty.
– W naszej kampanii prezentujemy nowe hasło marki – „Mamy ten smak”, które traktujemy jako obietnicę nieustannego poszukiwania ciekawych smaków i ich wyjątkowych połączeń, ale przede wszystkim stania na straży naszych kultowych smaków, do których od wielu lat już przyzwyczailiśmy stałych gości. Kampania jest też świetną okazją, by zachęcić także nowych klientów do bliższego poznania restauracji Sphinx, a program rabatowy Aperitif ma być dodatkową zachętą – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.
Oprócz kampanii telewizyjnej marka Sphinx będzie równocześnie reklamowana w Internecie. Kampania obejmie banery i inne narzędzia wykorzystywane w e-marketingu, w tym także aktywności na profilach restauracji Sphinx (@sphinxrestauracje) na Facebooku oraz Instagramie. Działania prowadzone będą do 22 listopada.
Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała Agencja Ambasada BC. Spot w reżyserii Tomasza Siatkowskiego wyprodukowało Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a za kampanię w Internecie – Agencja Sales&More.
Spot obejrzeć można na kanale Sphinx Restauracje na YouTube pod adresem https://youtu.be/vNP-1w-_CF0.