Rusza nowa edycja IFL

Newsy

Rusza nowa edycja IFL

17 kwietnia 2009

Po kilku miesiącach ciszy, na barmańską scenę powraca Independent Flair Legue. Podobnie, jak w roku ubiegłym, także w 2009 roku Independent Flair League rozpoczyna swój roczny tour. Tym razem Niezależna Liga Barmanów zagości, po raz pierwszy w historii zawodów, w Krakowie. Zmagający się z grawitacją barmani odwiedzą także Sopot (lipiec) i Poznań (wrzesień). Warszawa gościć będzie tegoroczny Grand Final IFL, przewidziany na listopad. Wezmą w nim udział zwycięzcy poszczególnych rund eliminacyjnych oraz zaproszeni przez organizatora przedstawiciele światowego barmaństwa. Rok 2009 to kontynuacja zmian organizacyjno – merytorycznych, związanych z coraz większym zainteresowaniem polskimi rozgrywkami barmanów ze świata. Po międzynarodowym sukcesie IFL 2008, Niezależna Liga Barmańska po raz kolejny znajdzie się w wśród największych imprez światowych Grand Slam rozgrywanych pod patronatem federacji World Flair Association. W 2009 roku Niezależna Liga Flair, podobnie jak w latach ubiegłych, stawia na młodych adeptów sztuki barmańskiej, rozwijając kategorię junior, przede wszystkim poprzez wzmocnienie nagród finansowych oraz bliską merytoryczną współpracę z barmanami i bezpośrednie przekazywanie im zagadnień związanych z regulaminem zawodów. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najmłodszych stażem barmanów, IFL rozpoczyna cykl szkoleń Flair Master Class, prowadzonych przez polskie i międzynarodowe sławy barmańskie. Tegoroczne rozgrywki IFL ponownie zaoferują barmanom wysoki poziom merytoryczny i techniczny. Rundy regionalne składać się będą z czterech konkurencji – trzy z nich rozgrywane będą zgodnie ze standardami i wymogami światowymi jako rozgrywki eliminacyjne. Free Pouring, Speed Flair, Working Flair to konkurencje mające na celu sprawdzenie technicznych umiejętności barmana bezpośrednio odnoszących się do stylu i kwalifikacji. Konkurencja finałowa należeć będzie do Exhibition Flair. Producentem i organizatorem tegorocznej edycji IFL jest, podobnie jak w ubiegłym roku, Entertainment Group. Patronem medialnym eventu jest m.in. „Poradnik Restauratora”.