Roller Sushi – marka oferująca sushi w formie fresh fast food, buduje swoją rozpoznawalność dzięki reality show TVN-u. Sushi w rolkach spróbują dziewczyny biorące udział w programie „Top model. Zostań modelką!”, który pojawi się w jesiennej ramówce.
Dziewczyny poznają Roller Sushi już podczas castingów. Sushi nie zabraknie też w menu dostępnym na co dzień dla finalistek programu, które zamieszkają razem w luksusowym domu. Za catering na potrzeby programu odpowiedzialna jest firma Elmar Serwis. „Podjęliśmy współpracę z International Sushi Bistro, właścicielem marki Roller Sushi, ze względu na oferowaną przez firmę jakość i cenę. A także przez wzgląd na innowacyjnych sposób podania produktu” – dodaje.
Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Satelita Roller Sushi na terenie food courtu w M1 Marki oraz restauracja Roller Sushi w podwarszawskich Markach (pierwsze restauracja sushi w tym mieście) to początek ekspansji marki Roller Sushi na polskim rynku. W planach są kolejne inwestycje, związane z uruchomieniem satelit w najbardziej popularnych centrach handlowych na terenie Warszawy, a następnie innych miast oraz rozwój sieci franczyzowej. Firma zamierza również inwestować w rozwój sieci restauracji Roller Sushi w najbardziej popularnych miejscach na terenie metropolii.