25 września br. Roller Sushi zaprezentowało swoją ofertę fanom boksu, podczas walki Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka i Jansona Robinsona.
– Jesteśmy przekonani, że wśród kibiców „Diablo” są też fani sushi, dlatego zdecydowaliśmy się na prezentację Roller Sushi podczas wyjątkowego wydarzenia sportowego, jakim jest obrona mistrzowskiego pasa przez Krzysztofa Włodarczyka – przekonuje Miłosz Olesiński, COO International Sushi Bistro, właściciela marki Roller Sushi. Oprócz Roller Sushi podczas wydarzenia swoją ofertę zaprezentuje również firma cateringowa Palazzi z Warszawy.
Logo Roller Sushi zostało umieszczone na ringu na warszawskim Torwarze, na którym na przeciwko siebie stanęli Polak i Amerykanin walczący o mistrzowski pas WBC w wadze junior ciężkiej. Widzowie, którzy w sobotę na Torwarze dopingowali sportowców mogli również spróbować produktów z oferty Roller Sushi. Marka oferowała sushi zapakowane w innowacyjne opakowanie – tubę. W każdym opakowaniu znajdowało się 6 kawałków sushi, a dołączona do niego była fiolka z sosem sojowym.
W ofercie Roller Sushi są Big Maki, czyli rolki typu futomaki – 9 smaków do wyboru oraz Maki Sam, rolki typu maki, w 5 wariantach smakowych.