Restauracje Sphinx z programem „Aperitif” dla stałych klientów

Newsy

Restauracje Sphinx z programem „Aperitif” dla stałych klientów

12 lipca 2016

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały program dla stałych klientów pod hasłem „Aperitif”.

Goście, którzy do niego przystąpią, będą mogli korzystać z rabatu w wysokości 40% na wszystkie napoje serwowane w restauracjach już przy pierwszej wizycie. Sphinx w następnym etapie planuje też wprowadzenie kolejnych promocji dedykowanych tylko uczestnikom programu. – Restauracje Sphinx mogą się pochwalić sporym gronem stałych klientów, którzy od lat nas odwiedzają i chętnie do nas wracają. Potwierdzają to dane sprzedażowe oraz badania, z których wynika, że ponad połowa gości odwiedzających nasze restauracje to klienci prawdziwie lojalni, mocno przywiązani do marki. Taki wynik jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywuje zarazem do dalszego rozwoju. Pracujemy nad tym, by wzmacniać zaufanie i zwiększać satysfakcję naszych stałych gości, a jednocześnie zachęcać nowych klientów do przychodzenia do naszych restauracji. Jesteśmy przekonani, że do programu Aperitif z zadowoleniem przystąpią nasi dotychczasowi, jak również nowi klienci i będą chętnie korzystać z atrakcyjnego rabatu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.

Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 100 restauracji Sphinx (segment casual dining), 11 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 4 restauracjami WOOK (segment casual dining).