Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały program dla stałych klientów pod hasłem „Aperitif”.
Goście, którzy do niego przystąpią, będą mogli korzystać z rabatu w wysokości 40% na wszystkie napoje serwowane w restauracjach już przy pierwszej wizycie. Sphinx w następnym etapie planuje też wprowadzenie kolejnych promocji dedykowanych tylko uczestnikom programu. – Restauracje Sphinx mogą się pochwalić sporym gronem stałych klientów, którzy od lat nas odwiedzają i chętnie do nas wracają. Potwierdzają to dane sprzedażowe oraz badania, z których wynika, że ponad połowa gości odwiedzających nasze restauracje to klienci prawdziwie lojalni, mocno przywiązani do marki. Taki wynik jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywuje zarazem do dalszego rozwoju. Pracujemy nad tym, by wzmacniać zaufanie i zwiększać satysfakcję naszych stałych gości, a jednocześnie zachęcać nowych klientów do przychodzenia do naszych restauracji. Jesteśmy przekonani, że do programu Aperitif z zadowoleniem przystąpią nasi dotychczasowi, jak również nowi klienci i będą chętnie korzystać z atrakcyjnego rabatu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.
Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 100 restauracji Sphinx (segment casual dining), 11 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 4 restauracjami WOOK (segment casual dining).