Tym razem na południu Polski, w Zakopanem, otwarty został nowy punkt marki SUBWAY®. Dla amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi oznacza to, że od połowy listopada jego logo jest w Polsce widoczne od morza do Tatr.
Zakopiański lokal zajmuje 110 m2 w zabytkowym drewnianym budynku w samym sercu miasta, na ul. Krupówki 6. Aby zachować jego góralski charakter obiekt został gruntownie wyremontowany. Wnętrze restauracji łączy elementy standardowego wystroju restauracji SYBWAY® z lokalnymi akcentami.
Krupówki są przykładem znanej lokalizacji z tradycjami, która przechodzi proces unowocześniania, mówi Michał Piasecki, Agent Rozwoju marki. Zaistnienie pod Tatrami takiej marki jak SUBWAY® gwarantuje zachowanie klimatu miejsca, a jednocześnie wzbogacenia go o element, który docenią zakopiańscy turyści.
W bieżącym roku restauracje SUBWAY® pojawiły się także w innych, równie znanych ulicznych lokalizacjach: na sopockim Monciaku, poznańskim Św. Marcinie czy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Marka – obok tradycyjnych lokalizacji – stawia także na rozwój lokali na stacjach benzynowych czy dworcach.